یاسین جونیاسین جون، تا این لحظه: 13 سال و 28 روز سن داره

عشق مامان و بابا

جشن تولد 2 سالگی عشقم

1392/2/7 17:22
نویسنده : مریم
70 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام پسر یکی یه دونه مامان و بابا

عشق ما هستی و با تمام وجودمون دوستت داریم و بهترین ها رو برات از خدای مهربون میخوایم.

الان که این مطالب رو مینویسم تو لا لا کردی و منم از فرصت استفاده کردم که تو وبلاگت برات مطلب بنویسم و عکس هات رو بزارم.

با بابایی تصمیم گرفته بودیم که برات جشن تولد بگیریم و دوستتات رو دعوت کنیم چونکه تو دیگه همه چیزهارو میفهمی و درک میکنی..

دیروز دایی علی و زندایی جون اومدن خونمون و تو خیلی خوشحال شدی و همش باهاشون بازی میکردی اخه اونها تو رو خیلی دوست دارن .و بعد از ظهر هم دوستتات با ماماناشون اومدن خونمون و تو بادیدن این همه بچه تعجب کرده بودی و کلی هیا هو داشتی و ذوق زده شده بودی.کلی اهنگ براتون گذاشتیم و شما ها رقصیدین و من هم از خوشحالی تو خوشحال بود .

برات یه کیک گیتار سفارش دادم چون تو پسر نازنینم عاشق گیتار هستی و دوست داشتم که بیشتر خوشحالت کنم.

خلاصه روز خیلی خوبی بود ودور هم خیلی خوش گذشت .

راستی عزیز دلم برای کادو تولدت بابا جون یه دونه دوچرخه خوشگل خریده وتو خیلی دوستش داری.مبارکت باشه گل یاس من.

امیدواریم که همیشه خوشحال باشی.

×××میبوسمت عزیز مامانی تولدت مبارک×××××

 

 

 

                                                                                                                                                                           

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)