یاسین جونیاسین جون، تا این لحظه: 13 سال و 18 روز سن داره

عشق مامان و بابا

یاسین پسر باهوش مامانی و بابایی

1392/2/25 17:47
نویسنده : مریم
388 بازدید
اشتراک گذاری

سلام همه وجودم

الان که این مطالب رو دارم برات مینویسم تو مهد کودکی و منم خونه هستم و بابایی اومده دنبالت .چشمک

عزیزم این روزها خیلی بامزه شدی و صحبت کردن رو یاد گرفتی و اسم همه چیزها رو میدونی و تکرار میکنی و بیشتر از همه چیز این من رو خوشحال میکنه که بهم میگی دوست دارم .این کلمه رو تازه یاد گرفتی

عشق من تو خیلی مهربونی و همش ما رو میبوسی و نازمون میکنی و محبت خودت رو به ما نشون میدی .یاسین من با تو بودن دنیایی داره وقتی سر کار هستم انتظار اون لحظه رو میکشم که بیام دنبالت و ببینمت وبغلت کنم و ارامش بگیرم و تنت رو بو کنم .و با این کار خستگی کار یادم میره.

عزیزم وقتی با تو هستیم ما رو سرگرم میکنی که اصلانمیدونیم که ساعت چه جوری میگذره .ماچماچ

دوست دارم عزیز دلم .الان که از مهد میای میگی که ببریمت پارک و کفشهات رو در نیاورده به سمت دوچرخت میشی و کلمه پارک رو تکرار میکنی .پس عزیزم میرم که حاضر شم که اومدی ببریمت عشق وحال

عاشقتیم.قلب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)