یاسین جونیاسین جون، تا این لحظه: 13 سال و 22 روز سن داره

عشق مامان و بابا

دل نوشته های مامان مریم

1392/8/6 20:56
نویسنده : مریم
111 بازدید
اشتراک گذاری

یکی یدونه مامان

تو تنها کسی هستی که فکر میکنم که میتونم حرفهام رو بهش بزنم و باهات دردو دل کنم .

تو خیلی مهربونی عزیزم واقعا همدم دردهام و تنهایی های منی .با وجودت ارامش میگیرم و قتی بغلت میکنم انگار همه دنیا رو بهم میدن و همه مشکلاتم و خستگی هام رو فراموش میکنم .هر روز که میرم سر کار و دوری تو رو تحمل میکنم واسه اینده تو و اینکه تو راحت تر زندگی کنی و اسایش بیشتری داشته باشی .خیلی سخت هستش عزیزم ولی سر کارم هم همش بهت فکر میکنم .یاسین عزیزم .خوشگل مامان از اینکه تو رو دارم هر روز خدام رو شکر میکنم که من رو تنها نذاشت .

 من با بودن تو در کنارم به خودم میبالم . عشقم بهت افتخار میکنم .

خیلییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی دوست دارم چیکر مامانی..

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)