یاسین جونیاسین جون، تا این لحظه: 13 سال و 18 روز سن داره

عشق مامان و بابا

دل نوشته های مامانی

1392/9/7 23:07
نویسنده : مریم
78 بازدید
اشتراک گذاری

سلام همه امید زندگی من

خوشگل مامانییییییییی

عشق من تاج سرم به لبخندی که روی لبهای من ما می نشانی و به احساس خوبی که بر جان ما می نهی و به دردهایی که از ما می کاهی وما بودنت را میخواهیم چون وجودت زندگی مارا زیبا تر میکند .

پس بمان نفس زندگی و عمر ماو همیشه باش......................

شکفتن هیچ گلی زیبا تر از لبخند تو نیست پس بخند تا گلها از شرم در غنچه بمانند............

پسر یکی یدونه من در ارزوهایت مرا جا کن چون من در زیباترین دعاهایم تو را یاد میکنم..........

و اینکه از خدای مهربون میخوام به بهترین شکل ارزوهات رو براورده کنه.........................

و نگاه مهربونش سایه زندگیت باشه تا افتاب دنیا اذیتت نکنه................................

دوستت دارییییییییییییییییییم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)