یاسین جونیاسین جون، تا این لحظه: 13 سال و 20 روز سن داره

عشق مامان و بابا

گپی با پسر نازنینم یاسین جان

1392/1/30 18:50
نویسنده : مریم
118 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم.پسرم .گلم .

امیدوارم که خوب و سلامت و شاد باشی که شاد بودن تو شادی من را هم به دنبال خواهد داشت و خدای نا کرده ناراحتی تو غم های من را خواهت ساخت .از خدای مهربون می خوام که هر روز شادااب تر از روز قبل باشی و برای اینده ات از کودکی هدف داشته باشی و پله های ترقی را همچون سرسره بازی حال کنی و سریع وبا دقت و یکی یکی بپیمایی و هر گاه پله ای را افتادی همچون مرد بایستی وبا قدرت بیشتر از قبل پله ها را بعد از اینکه متوجه اشتباهت گشتی به بالا بروی .من میدانم و مطمئن هستم که همچون این روزهای کودکی که اینقدر خلاق هستی وهوشمندانه تصمیم میگیری در اینده هم بسیار هوشمندانه تر از اکنون تصمیم خواهی گرفت واینده ای خواهی ساخت پر از موفقیت و افتخار که این ارزوی من وپدرت می باشد که افتخار و سر بلندی تو سر بلندی ما خواهد بود و ما برای تحقق رویا هایت حتی جان خود را خواهیم دادچون تو       

                               تمام رویا ها وارزوهای ما هستی عزیزم

تکه ای از وجودم .نفسم .

من همیشه و درهمه حال وقتی با خدای خودم راز ونیاز میکنم بزرگترین ارزوی من اول سلامتی تو و خانواده را ازاو می خواهم و سعی میکنم مادر خوبی باشم تا او هم ارزویم را بر اورده کند.

                                            الهی امین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)