یاسین جونیاسین جون، تا این لحظه: 13 سال و 29 روز سن داره

عشق مامان و بابا

روزت مبارک مادر

1392/2/9 21:01
نویسنده : مریم
66 بازدید
اشتراک گذاری

مادرم هستی من زهستی توست تا هستم و هستی دارمت دوست>

کاشکی میشدبهت بگم:

چقدر صدات ودوست دارم

لالایی هات و دوست دارم

بغض صدات رودوست دارم

بهشت ها برای تو افریده شدندو درختان برای اینکه سایبان تو باشندسراز خاک بر می اورند.

مادر م.تو غزل زیبای محبت وایثاری و نام تو را با چشمه ها و رودها زمزمه میکنم.

زیبا ترین کلمه بر لبان ادمی مادر است.زیبا ترین خطاب مادر جان.مادر سرشار از امیدو عشق .

مادر خوب و نازنینم:

به تو سلام میکنم"تا خانه عروجم با دعای تو بنا شود و دلم در اسمان ابی مهرت رها شود روزت خجسته .لبانت پر خنده ودلت شاداب و سرزنده باد ......دلم میخواست زیباترین لبخندها نثارت کنمو گل بوسه های مهر را بر دستهایت بنشانم .دلم میخواست سر به روی شانه هایت بگذارم و حرفهای نا گفته دلم رابرایت نجوا کنم.دلم میخواست همیشه در کنارم باشی ومن با عشق نامت را صدا کنم.

ای مادر مهربانم ......................

دوستت دارم.........................

به بهشت نمیروم اگر تو انجا نباشی................

روزت مبازک.......................

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)